Rrabis12 Merhaba kızlar Hangi Şanpuanı kullanıyorsunuz şampuanımızk değiştireceğim öneri istiyorum içinde alkol paraben vs olmayan ☺️🌸
Giraysmom20 Rrabis12 bioblas sarımsak özlü ve stresten dökülen saçlar için olanları kullanıyorum çok memnunum
Anana Rrabis12 shoosha, burt’s bees kullandım ikisinden de memnundum. Uygun fiyatlı bir şey deneyeyim dedim şu an minoris kullanıyorum. Ondan da memnunum.
Asafeymeninannesi Soru ve yorumlar kafamı karıştırdı 😬 Kimi kendi kullandığı şampuanı kimi ise bebeğine kullandığı şampuanı yazmış 🐣
minesz21 Rrabis12 mustela kullandım memnundum ama çok pahalı güç yetmiyor yani şimdi e bebeğin baby me pembe olanı kullanıyorum bundan da memnunum temiz içeriği hem uygun 🤷🏻♀️
Abektas Rrabis12 mustela konak yapmadı şuanlık bi sıkıntımız yok . Yalnız bizim aldığımız çeşidi pek köpürmüyo . Bidahakine köpüreninden alıcam
minesz21 Rrabis12 bezi diğer ihtiyaçları derken zorluyor gerçekten mustela çok iyi kokusu içeriği ama baby me de onun gibiyseniz içerikli hem daha uygun bi sorun yaşamadım buna devam ederim öneririm 🥰🤗
Gycl Rrabis12 bizde doğduğundan beri mustela kullanıyoruz günlük veya 2 gunde bir yıkıyorum bebeğimi 1 sene gidiyor 18 aylık şuan 2.siseyi aldık böyle düşünce pahalı değil bence