Fasulyem Egeoslem canım bazı insanlar begenmeyip oturmuyor komserler falan inşallah çıkar hadi bakalım dua edelim hayırlısı ile çıksın
Fasulyem Egeoslem tokilere baktınız mı canım çıkmazsa oraya bakın orda çok boş daire var kirası biraz yüksek sadece 800 den başlıyor 1000 ve üstüne kiraya veriyorlar ordaki evler de çok güzel hem
Fasulyem Egeoslem yakın canım aynı bölgede işte. Aslında var ama vermiyorlar işte çok var boş geldiginde görürsün
Fasulyem Egeoslem ya işte dogu canım ne kadar eski sıkıntılar olmasa terör vs. Bazı ev sahipleri özellikle polislere vermiyormuş.