Duygusm FtmYigitim Doğduğunda bile solu zor aldı, sağ tarafı sevdi. Biri sıcaklık farkı oluyor demiş ama bilemiyorum 🤷🏻♀️
FtmYigitim Duygusm düne kadar bisey yoktu ki hep bi onu bi onu emzirirdim ama nolduysa artik almıyor bide diş çıkarıyor artık normalde bile emmez oldu
Kivicito FtmYigitim Canım aynı sorun bende de var sağ tarafa yatırıyorum ama sol mememi veriyorum memeni biraz uzatacaksın ama öyle tutuyor benimki emiyor da hadi bir dene😂
FtmYigitim Edauu yok canim bende baktım degil ama emdikten sonra öyle yapsa anlayacam hic daha ağzını sürmeden öğürüyor
Twinsmomee Canım dökmek yerine sütünden yoğurt yapıp verebilirsin ya da vermeye başlamadıysan buzlukta saklayabilirsin