damlac Arkadaşlar eylülde Antalya’da olacağız. Bebeğim 3 buçuk aylık olacak. Bu aylarda kullanabileceğim önerdiğiniz bir güneş kremi var mı?
Gycl damlac bioderma kids kullanıyoruz canım 1 haftalık tatile gitmemize rağmen cok az ten rengi değişimi oldu bebegimde tavsiye ederim bizde kulkaniyoruz zaten aile boyu yetiyor kolay bitmiyor
Giraysmom20 damlac ben sebamed sprey aldım öğlen sıcağında oğlumu denize soktum ona rağmen hiçbir yeri asla kızarmadı kendimde kullandım hatta o kadar iyi 😊
Kucukkalbim damlac Geçen ay bizde Antalyadaydık sebamed baby spreyli 50 faktör kullandık hiç yanma kızarıklık olmadı çok beğendim 👍🏻
Gycl damlac ben ilk 6 aylıkken gitmiştim ama denize sokamadan daha dalga sesinden korkmuştu simdi 18 aylık boyun simidiyle eğlenerek giriyoruz birlikte ama küçük bebekleri de suya sokan var yani bebekten bebeğe değişiyor
Giraysmom20 damlac 4 aylıktı gittiğimizde sokulur tabikide pandemi olmasaydı oğlum 2 aylıkken gidecektik ama ortalık karışık diye gidemedik denizi inanılmaz sevdi bizimki erken değil götürebilirsin ama benden tavsiye gölgelikli simit al bebek için en ideali
Anana damlac Kesinlikle badger öneririm. İçeriği tertemiz ve koruması çok iyi. 8 aylık bebeğimle temmuzda denizdeydik ve her gün en az 2 saat kaldık. Hiçbir şey olmadı. Tabi denize girdiğiniz saatlere dikkat etmek ve bebeği iyi korumak lazım.
Bhs20 damlac incia kullanıyorum güneş kremi + sinek koruyucu spreyi çok memnunum. Çok yoğun kıvamı var minnacık surseniz yetiyor
Giraysmom20 Gycl bizimki dört buçuk aylık suya girdimi çıkmak istemiyor götürdük geçen gün babasının elinde havlusunu görünce bağırıp ağladı 😂