Marjinal_Anne2 Merhabalar bebeğim bugün mukuslu kaka yaptı acaba alerjisi bar mıdır doktora henüz gidemedik , bir de kaka yaparken gürültülü yapıypr, acaba kilo o yüzden mı almıyor 😔 5500 kilo 4ay yeni olduk
Sevilay61 Marjinal_Anne2 benım oglumun süt alerjisi vardı belirtileri sulu gürültülü mukuslu kaka ve kılo almaması idi. 1 kere mukuslu kaka ile alerji diyemeyiz tabi bir şeyi sindirememiş de olabilir siz biraz daha takipçisi olun gözlemleyin derim belirtileri
Bgmbgmbgm Marjinal_Anne2 valla benim bebeğim de gürültülü kaka yapıyordu, ve mukuslu. Burda hep alerji dediler ama gazdan ötürü gürültülü yapıyormuş. Alerji filan da yoktu. Doktorum kıvamının önemi yok kakasının dedi. Bi zaman sonra düzeldi gerçekten.. Kakada kan olursa o zaman problem demişti
iki_prens_annesi_ Marjinal_Anne2 kiloyla bi alakasi oldugunu düşünmüyorum canim oglum da 4 ay 11 günlük hep gurultulu yapar 7 bucuk kilo
Marjinal_Anne2 Bgmbgmbgm aöa bizimki doğduğundan beri devam ediyor gürültülü kaka , umarım öyle bir şey değildir. Çok sağolun rahatladım ama yine de doktora sorayım ya 😔
Marjinal_Anne2 iki_prens_annesi_ öyle mi Ya çok sağolun, kim görse çok zayıf niye toparlamıyor diyor bugün de kakayı öyle görünce bir de doğduğundan beri hep gürültülü yapar
iki_prens_annesi_ Marjinal_Anne2 icinizi ferah tutun sagligi yerinde olsun da kime ne kilosundan ilerde alir bosverin saglikli gunler
Bgmbgmbgm Marjinal_Anne2 benimki de doğduğundan itibaren gürültülü yapıyordu ve köpük köpük.. 2buçuk 3 ayına kadar devam etti. Korkuyodum biyere gidersek böyle kaka yaparsa ben bişey yaptım sanıcaklar diye😂😂 siz tabi yine de sorun doktorunuza💐
Mom4775 Marjinal_Anne2 bebeğim de mukuslu yapıyordu ve hepte gürültülü yapıyordu. Alerjisi yoktu hiçbir şeye 🙏🏼 Mukus olabiliyor bebeklerde.
Marjinal_Anne2 Mom4775 öyle mi çok sağolun Ya birden görünce öyle sandım biraz daha takipte kalayım 🙏🏻
nilosaydn Marjinal_Anne2 bızımkıde arada mukuslu yapıo… kaka yaparken de dıger odadan duyulur yaptını 😂😂😂😂
Busbus94 Benim oğlum da gürültülü mukuslu kaka yapıyır beni emdikten sonra çok huzursuz oluyor gazlanmanın ötesinde bir şey oluyor. Doktora anlattık kaka testi yapıldı kaka da gizli kan çıktı ben gözümle hiç görmedim testte çıkmış alerji bulgusu var maalesef mukuslu dediğim gibi test istedi. Sen yine işini riske atma kaka testi ver