aysegull Eyllkya bizim de var bir aylıkken gittik %90 ihtimal kendi kendine düzelir dediler takibe aldı doktor 3. Ayda tekrar kontrol var. Haftaya götüreceğiz doktora inşallah bir sorun çıkmaz size de geçmiş olsun
Fzp Eyllkya benim kızımda da var 45 günlükken gitmiştik sağ kalça 2c çıktı çift bez taktık 15 gün düzelmedi şimdi de freşka korse takıyoruz 1 haftafır bugün bi de başka doktora götüreceğiz inşallah
Eyllkya Elif55 . 1 aylik ken sorun var denildi 2 .aya kadar bekleyelim gelişir dediler 2 .ay da ultrasonda yine düzelmedigini ve cihaz kullanmasi gerek dedi dr takıldı ama cihaz içinde çok huzursuzdu kızım kusuyodu devamli başka hastaneye goturduk sıkıntı yok dediler cihazı çıkardık hemen şimdi 3 aylık kızım kemik hastanesine goturduk bandaj takıldı
Elif55 Eyllkya 49gunluk benim kızımdaa Anadolu Hastanesi'ne gidiyorum çift bez 1ay sonra kontrol dediler ama icim hiç rahat değil
Eyllkya Elif55 tedaviye geç kalmayın ilk 3 ay içinde bandaj takılırsa yüzde yüz iyilesiyormus biz geç kaldık bakalım iyileşecek mi ameliyatsiz
Buse_ Eyllkya 1 ay 3günlük kızım değerleri 55-57 2 aylıkken tekrar bakılacak teşhis konulmadı henüz doktor henüz küçük ve görünürde birşey yok dedi.. Sizin ilk kaçtı acaba
nilosunannesi kızımda da vardı 2 aylıkken çift bez kullandık 1 ay faydasını gördük düzeldi dediler .ihmal etmeyin derim .ama her koşulda küçükken tedavisi cok daha kolay içiniz rahat olsun
Eyllkya Fzp geçmiş olsun çok zor bi anne için miniklerı öyle görmek allah şifa versin tedaviye cevap verir inşallah bizim de 13 gün sonra kontrol ilerleme olsun diye dua ediyorm
Burccu Fzp merhaba Fzp merhaba hala devam ediyormusunuz korse kullanmaya bizde kullanıyoruz doktorumuz 1 yaşina kadar takılı kalacağını söyledi
Nily Fzp walla bana hiçbişey söylememişti. Sonucu götürdüğümde baktı gayet normal demişti 4. Ayda tekrarını istemek gerekirmi acaba. Şuan 3aylık. Kalca cıkıklıgı ile geriliği aynı şeymi oluyo😱
Fzp Nily kalça çıkığı yerine gelişimsel kalça geriliği diye adlandırılıyor , bence çok normal gerek yok tekrar ultrason
Simsek92 Nily hayır tatlım kalça çıkıklığı kemiğin yuvası olduğu halde yerine oturmaması durumu diğeri ise kemiğin yuvaya oturmak istemesi fakat yuvanın tam oluşmaması durumu ben iki kızımda da aynı sıkıntıyla karşılaştım dr.feridun kunak sayesinde ikisinide atlattık hastane direkt bandaja yöneltirken kendisi bizi alternatif tıpla iyileştirdi kesinlikle çift bez hatta kafi gelmiyorsa ince bir havluyla bir sene de sıkıntıyı çözdük şu an biri on bir diğeri sekiz yaşında ve hamdolsun kusurumuz yok 🙏🏻sizlere de acil şifalar diliyorum 🌸🌸🌸