HanFer2603 evet. Mesela akşam 7de yemeyi bıraktım. Bir daha yarin aksam 7de yemek yiyecegim. Zaten aksam yemeği o saatlerde yeniliyor. Günün 10 saati uyku arasinda geçiyor. 2 bebeğim var bu yüzden gün cabuk geçiyor inşaAllah. Az yemeyi beceremiyorum. Ama hic yemeden su, çay, soda icerek durabiliyorum. Yemek yediğim 24 saat icinde de cok şey yiyemedim. Canım çok şey istemedi.Bir hafta deneyeceğim. Bir fark olursa devam edecegim. Yoksa devam etmenin bir anlami olmaz.