Leyla_mehmet temassız önermiyorum yanlış ölçüyor biz Braun kulaktan kullaniyoruz birebir doğru sonuç veriyor hatta oğlum 39 derece ateşli hastaneye gittik çocuk kucagimda yanıyor hemşire temassız ile ölçüp çocuğun ateşi olmadığını söyledi dedim düzgün ölçün bı daha sonra bı kaç denemeden sonra doğru sonucu vermişti