Ayseerva Silikon göğüs ucuyla göğüslerin tam boşaltılamadığı yönünde birkaç yorum okumuştum sizce doğruluğu nedir ? Bebeğim o olmadan emmiyor ne yazıkki 🤷♀️
Snglkmlalp Ayseerva benimki de onsuz emmiyor ama göğsü tam boşaltıyor. Emdikten sonra sağınca bir damla bile gelmiyor. 3 aylık şu an kilo alımı da iyi.
Deletedmom896 Ayseerva 4 aydır onunla emziriyorum şükür tam boşaltım yapıyor ve doyuyor avent 15 ilk kelebek uç kullanıyorum
Teomanmommy Ayseerva sadece ben varim sanmistim maalesef benimkide onsuz emmiyor arada cikartip emziriyorum en fazla 5 dk emiyor sonra silikonu ariyor nasil biraktircam hic bi fikrim yok 😳
merveeker Bebeğim 2 aylık olana kadar silikon ucla emzirdim ve gayet de bosaltiyordu. Ben de hep duyardım mastit olursun böyle emzirirsen derlerdi. Çok şükür bıraktık darısı sizin başınıza.
Teomanmommy Ayseerva bu arada mamajo silikon kullaniyorum tavsiye ederim aventten memnun kalmadim ve tam bosaliyor gogsum