Perilla Ben sorduğum soruya cevap istedim. Canı sıkılıp nereye saldırsam yorumlarını değil. O ikinci yorumu cevap istediğim için dikkat çekmesi için yazdım. Bu kadar insanın içinden bir kaç kişide olsa illa ki yaşamış ya da duymuştur birinden. Yoksa Çelişkili bir yorumum yok. Düşünceniz işinde teşekkür ederim..