Essem canim telas yapma evet uyusunku biz annelerde biraz rahatlayalim istiyoruz…benim oglumda oyleydi yine 20 dk cok benimki 10 dk bile degildi…ama gece uykulari iyidi tabiki onun icinde cok ugrastim…simdi 8 aylik ve nerdeyse 2 3 saate yakin uyuyor…zamanla oturuyor…