Kadernursena Arkadaşlar merhaba.ben yarın 4 ay olacak sezeryanla doğum yaptım.bugun farkettim dikişlerinin sağ tarafta bittiği yerde kızarıklık ve çok az bi kabarıklık var başına gelen varmi iltihaplandı diye korkuyorum cevap verirseniz sevinirim.
Nnzhktt Kadernursena doğum yapalı 2 buçuk ay oldu biraz fazla yoruyum kendimi hafif bi şişlik oluyo dikişlerim de sancıyo normal diye düşünüyorum
Smhaylsz Kadernursena benim etrafı morarmıştı geceleri sanki yeni ameliyat olmuşum gibi yanıyordu bizde doktora gittik bınlar gayet normal dedi 20 günlük olduk hala yanıyor
Kadernursena Nnzhktt benim böle bi şişlik yoktu bugün farkettim sanki sivilce çıkar ya ole olmuş bide kıpkırmızı diğer yerlerde bise yok ama
Kadernursena Smhaylsz benim.hiç olmayınca korktum bi an 4 ay oldu çünkü ama iltihap olsa akinti yada yanma falan olurdu sanirim
Smhaylsz Kadernursena için rahat etsin istiyorsan bi doktora görün derim ama annem 18 yıl önce sezaryen olmuştu geçen kızım bazen kaşınıyor diyor yani bünyeden bünyeye de fark var tabi çok geçmiş olsun size