Kızlar Merhaba, dün 3 aylık bebeğimin bezinde pipisinin olduğu bölgede hafif pembemsi turuncumsu kan lekesi gördüğümü yazmıştım doktora gittik enfeksiyon için çişine bakmak istedi oğlum çiş yapmadı torba verdi evde takın yarın getirin dedi ama çocuk dün geceden beri 1 gram çiş yapmadı 12 saat falan oldu. Başına gelen var mı neden çiş yapmıyor emziriyorumda sık sık. Nolur dua edin ya iyi olsun yavrum :(