Sakin olun, gecmis olsun öncelikle:) bol bol bol emzirin , ev yapımı meyve suyu ve bol sıvı verin. Burnunu açık tutun. Biraz elmalı ihlamur içirin . E bebekte bebek tarhanası var iyi gelir. Biraz gözlemleyin baktınız iyi oluyor hiç hastaneye gidip oranın ortamında bişey kapmayın . Geçmiş olsun tekrar