Haticemree
En zor en zevkli dönem cidden hayırlısı olsun ✌🏻
Ben yoğurt mayalıyorum kendim tire süt alıyorum ya cam şişe yada naylon.
mandıra yoğurdu almıyorum tirenin kendi yoğurdu ile yapıyorum.
Pastörize süt alıyorum ( inek sütü )
her güne yoğurt kesinlikle verilmesi lazım.
Burda ek gıda tarifleri var birde instagramda çok var gurme bebek diye sayfa oradanda bakabilirsiniz.
3 gün kuralı ile hareket etmeniz lazım verdiğiniz her şeyde 3 gün ilk gün çay kaşığı kadar - ikinci gün tatlı kaşığı kadar - üçüncü gün yemek kaşığı kadar. 3 gün sonra bekliyoruz alerji bir durum varmı. Yoksa devam edebilirsin.
Yarım yumurta sarısı ile başlıyorsunuz yumurtaya 1 yaşına kadar yarısı.
ben haşlıyorum hafif sulu bırakıyorum beyazını vermiyorsunuz kesinlikle alerji yapabilir.
katıda veriyorum arada çok değil. Bir gün veriyorsam bir gün vermiyorum.