Kubra2134 Bebegim17 günlük gecen topuk kanında kistik fibrozu yüksek cıktıgı icin tekrar topuk kanı alındı sonucu bir hafta sonra cıkacak bu hastalıkta bebegin olan varmı yada bu olay başından gecen biraz tedirginim bh konuda