yemekseverdiyetsevmez Hanımlar dün gece ateşimi ölçtüm gece 2de 38 çıktı İstanbul dayız yattığım odanın kapısı ve camı kapalıydı ondan olabilir mi. Gece 4den beri ölçüyorum en düşük 36.2 en yüksek 37.0 çıktı covid olabilir mi. Başka belirtim yok
Kh201590 Yok cnm bizde aynıyız bnde İstanbul’dayım sıcaktan oluyor içini ferah tut valla bu sıcakta 39 a ckmadigina sukredelim
yemekseverdiyetsevmez Yasemin000 inşaallah evet çocuk küçük diye tek cam açık evde vücut ısım yükseliyor 😊
yemekseverdiyetsevmez 2lokummannesiii mesela 38i gördükten sonra düşmemesi lazım diyorsnuz di mi ben 38i gördüm 5 dk sonra tekrar ölçtüm 37.9a düşmüştü oda değişitirince
yemekseverdiyetsevmez Ummhnsmt mide bulantısı var mıydı canım psikolojik mi bilmiyorum ama sanki midem bulanıyor