Kızlar 7 aylık bebeğim var ve 3 aydır düzenli refli oluyordum yalnız bu ay 6 gün reglim geçikti herhangi bir şüphemizde yok ama korkuyorum hamile olabilir miyim acaba diye başına gelen varmı acaba emzirmeden dolayı olmamış olabilirsin diyor kayınvalidem