Blge28 Bir ay oldu doğum yapalı. 15 günden sonra iyi hissettim ama bugün bir bakayım dedim dışta bir tane içte de iki üç tane siyah ip gördüm daha kavuşmaması garip değil mi ? Ne zaman kavuşur estetik dikiş demişti doktorum
Uraska Merhaba benimde doktuma ay kontrolune gittiğimde hala ipler düşmemişti yorgunluktan dinlememelten olabilri demişti doktor
Blge28 Uraska beni doktorum çağırmadı doğumdan bir hafta sonra gitmiştim iyi durumda dikişler demişti sonra bi daha şu zamanda gel demedi. O zaman sorayım ve gideyim. Tamamen ne zaman geçti sizinki