Adasmom evet emzirirken
Baya yeniyor.Kilo almadım da vermedim de takıldım suan.5 ay oldu doğum yapalım 2 ayda 2 Kilo daha gitti sadece.5 ay olcak korseyı hala kullanmaya korkuyorum 😄 arkadaşım çok sıkıyor etki eder ama yemen azalıyor dedi sütü etkilemesinden korkuyorum açıkçası 6 ay gelsinde bakalım artik😊