Fdk_42 mama değil ki o bız aptamıl pregomin kullanıyoruz bebegımız alerjık bir bebek bebelac thıckener ise kıvam arttırıcı aptamılın içine katıyoruz kıvamı muhallebı gıbı yapıyor bebek ole içiyor kusamıyor içinde laktoz süt ürünü gluten hiç bırsey yok bebelacın musterı hızmetlerını bıle aradım sordum keçiboynuzu lifi o dediler mıde kapakcıgını guclendırıyormus