Merhabalar, 6 ay 16 günlük oğlum var. Doktorumuzun önerisi ile 5. ayda tadımlara başladık. Fakat oğlum tadımlardan beri ek gıdayı reddediyor. Önce kaşığa ağzını açıyor fakat bir süre sonra ağzını kapatıp başını sağa sola çeviriyor. Israr edersek bağırmaya başlıyor. sadece bana değil ananesi babanesi babası kısacası herkese aynı şeyi yapıyor. Bir sürü farklı tuzlu tatlı yemek denedim sonuç hep aynı. İlgisi asla yemekte değil. Bizim elimizde ki yiyeceklere saldırıyor fakat verince yemiyor. Artık çok üzülüyorum ve ne yapıcağımı bilmiyorum. Bu arada hala emziriyorum, acaba o yüzden mi beğenmiyor.