Kızlar merhaba
bebeğim geçen hafta rahatsızlandı bir gece emmedi daha sonra aşırı bir şekilde kustu ve rahatladı. Daha sonra emmeye başladı bende üşüttüğünü düşündüm.. Genel durumu gayet iyi şuan gayet mutlu oyunlar oynuyor huzursuzluğuda yok ama o zamandan beri bez sayısı inanılmaz düştü eskiden bezi doldururdu şimdi doldurmuyor sarı idrar görüyorum bezinde sütümün yetmediğini düşünüp mama takviyesi yaptım ama yine düzelmedi idrarı günde bir bezi zor dolduruyor idrar yolu enfeksiyonu mu acaba yaşayan var mi böyle bir durum ?