Sanverkubra Kızlar o kadar uzgunum caresizim ki anlatamam.oglum 47 gunluk 1 hafta once kasiginda sislik farkettim.randevu alip dun hastaneye goturdum.ama malum istanbul trafigi diye erken cikip erken vardik hastaneye ama randevu saatini beklerken oglum cok agladi.bende emzirme odasinda emziriyim dedim.cocuk aglamaktan ememedi bile.altini actim.sol yumurtasi tas gibi olmus ve sismisti.randevu saatini beklemeden acilden giris yaptik.ultrason cektiler.cocuk cerrahiye yonlendirdiler.bize bu arada hic bisey soylemediler.oglum surekli agladi.gozlerin yas geldi artik.allahim kimseye evladinin aci cektigini gostermesin.o agladi ben agladim.birde benim dogum gunumdu.hic unutamayacagim bi dogum gunu oldu.neyse cerraha geldik bakti yumuttaligina masaj gibi bisey yapti.2 tarafli fitik varmis oglumda.sol yumurtasinada bagirsagi inmis o yuzden sisip sertlesmis aglamia.bagirsagi yerine getirdikten sonra gulucuk sacmaya basladi yavrum.kan verdik 22 ocakta anestezi doktorunun onayini alip ameliyat gunu alicaz.daha kucuk oldugu icin biraz bekliycez ameliyat icin dedi.doktor.o zamana kadar bagirsak yumurtaya indikce biz masaj yapicaz.Bizim icin bol bol dualarinizi istiyorum allah rizasi icin.birde boyle bisey yasayan oglu fitik ameliyati olan var mi oncesinde sonrasinda neler yasadiniz.acik ameliyat olacak bu arada
Sibell Sanverkubra Allah yardımcınız olsun canım korkma ve güçlü kal lütfen atlatırsınız inşallah en azından çaresi var mevlam dermansız dert vermesin yeter ki üstesinden gelirsiniz geçer bu günlerde hiç merak etme ❤🙏
Sanverkubra [bilinmeyen] sunneti sorduk ama acik ameliyat olacagi icin doktor agir olur kaldirmaz dedi
Cmrmt Benim arkadaşımın oğlu olacak. 2 yaşında onlar tesislerinin biri yukarda olduğu için gittiler fıtık dedi doktor. Çocuk devanli grip olduğu için bi türlü olamadı ameliyat. Ama hem sünnet hem fıtık olacak
melissrn Benim oğlumda da su fıtığı var sizde de öylemi acaba 1 yaşına kadar geçer dediler ama şimdi tedirgin oldum
Sanverkubra Umk2018 amin insallah.canim.rabbim dusmanimin basina vermesin beterinden saklasin insallah