Ben 1 hafta geçtikten sonra çok rahattım, ev temizliği yaptım market poşeti taşıdım 29. Gün içten bir şişlik belirdi doktorum iç dikişlerle alakalı takip et dedi bugün şişlik artmış bir de sanırım iltihaplanmış beyaz bir nokta görünüyor😔 yarın doktoruma gidiyorum