CanselK Arkadaşlar merhaba diş etim sanırım apse yaptı Biraz şiştş çok acıyor mağlum virüs var hastaneye gitmeye korkuyorum emziyorum da ne yapabilirim yardım
Elifcerenaksu CanselK bende de oldu dün yüzüm bile şişti sef diye bir antibiyotik aldım bir gecede yüzümün şişliğini geçirmiş eczaneye sorup alabilirsin