Evladım 3 aylık 2 hafta önce mama ve emzirme seklinde ilerliyoduk ama daha cok emzirmeydi. Bebeğim birden memeyi reddetmeye başladı agzına bile almıyor direkt cığlıklar ağlamalar. Her seferinde denememe rağmen hep aynı tepki. Baya bi süre açta beklettim belki dayanamaz alır diye yinede almadı. Cok üZgünüm en aZından 6 ay emseydi. Ben yine emiyormuş gibi sağıp veriyorum ama sadece sağarak en fazla 3 ay gidermiş süt azalıp bitermiş diye duydum. Var mıdır ki böyle bir sey Sadece sağarakta sütünü arttıran kimse yok mu😞