Omerim01 Alcannipek oğlum ateslenmisti canim doktora carpol yazdir evde bulunsun agrisi atesi olursa verirsin iki gun saat basi atesini kontrol etmistim
Gldne01 Alcannipek canım olacağı çoğu aşılar ateş ve huysuzluk yapar dikkat et calpol bulundur evinde 1 çay kaşığı verirsin inşallah ateş yapmaz illa ateşi çıkacak diye birşey yok ods var hani
Fundafatma Alcannipek benim kızıma çok az yaptı bende parol şurup tan bı kaşık verdim geçti yani belki yapar belki yapmaz ama büyücek bişey değil ver şurubu icsin
Nesli0504 Alcannipek sağlık ocağına ateş düşürücü yazdırıp alın mutlaka ateş olmayada bilir ama 3 aşı birden olacağı İçin ağrısı olabilir ben gece yatana kadar vermemiştim gece rahat uyusun diye çay kaşığı ile vermiştim 1 sefer
Esrakrkmz Alcannipek biz de dün olduk aşımızı Ateş olmadı ama çok huysuzlAndı ağladı sanırım ağrısı oldu .. calpol verdim sonra rahatladı .. bugün de iyi çok şükür