Harikara Esma1290 E vitamini birebir tavsiye ederim benm o düzeltti kapsül şeklinde iğneyle delip göğüs uçlarına sürebilirsin ama emzirmeden önce iyice yıka geçmiş olsun :)
Gtfssdh Esma1290 silvernursemi neydi ama şu şekil işe yarıodu içine süt doluyordu emzirirken felan onu dökmüodum kapakla bekliodu o da yumuşatıp iyileştiriyordu bence
Abektas Esma1290 canım evdeyswn sütyen bile takma derim . Ben emzirme atleti kullanıyorum yalnızken açık bırakıyordum 😂pek hoş bir görüntü değil ama iyileşmesinde faydası var
Ervanec Esma1290 gogus kalkanı kullan Philiphs avent 3 kutu krem bitirdim fayda etmedi ama krem üstüne kalkan kapatmaya başlayınca 3 4 günde düzeldi
Durunevaa Esma1290 canım her emzirmeden sonra lansinohu mutlaka sür biraz sabret toparlıyor. İlk günlerde benim de çok fenaydı lansinohla toparladım. Şimdi de arada sürüyorum
meva_mom Esma1290 canım ben incia göğüs ucu jel kullanıyorum benm iki gogsum birden yara olmuştu tamamen bitkisel sürdüğü nde emzirme bilirsin birde üstüne gümüş kapak almıştım sürüp kapağı kapatıyordum 1gunde yaralar geçti kesinlikle tavsiye ederm