Arastirananne-06 merhaba benim bebeğim de kolik 50 günlük. almadığımız gaz damlası kalmadı. En son sab simplex iyi geldi. Şuan ara ara kendi emdikten sonra gazını çıkarıyor o kadar seviniyorum ki. Bizim akşam 7 de başlıyordu krizimiz. hiç bir şey sakinleştiremiyordu. Son iki üç gündür iyi maşallah. Her memeden sonra gazını çıkarmaya çalışıyordum ama çıkmazdı, gaz damlası kullandığım halde. artık bırakıyordum. Gece uyuyunca da emdikten sonra gazını çıkartıyordum ama gaz çıkaramadığı gibi sabaha kadar ağlardı. Şimdi çıkarmıyorum uyusun,alttan çıkartır diye. Bu sancılı anlarında kiraz çekirdeği yastığı ısıtıp karnına koyup çarşafla sallıyorduk maalesef başka türlü kesinlikle uyumuyordu. Salonun ortasına çingene beşiği aldık ☺️ Havuz aldık iyi gelsin diye,yok. Sab ın orjinali yok piyasa da filan diye okumuştum ben burada yazıyorlardı. Eşim ikinciyi aldı bandrollüydü, diğerine dikkat etmemiştim. belki o iyi gelmiştir diye düşünüyorum. Gözlemleyeceğim bir kaç gün daha geçsin. İnşallah bizim ki geçmiştir. Siz de bir an evvel atlatırsınız🙏🏻