Liderbey ben de sezaryen oldum korse takmaya korktum onun için büyük bi bezle sardım sürekli, yazın olunca tabi çok terletiyor ama bu iyi bişey , kiloların gidiyor, ve ılık su içmek zorunda olduğum için çok su içtim, 67 ile Doğuma girdim şimdi 48 kiloyum göbek falan yok, o sarmamın öyle bi artısı oldu ki