Seker_serbet1 yavrusununannesii ne yönden temiz oldıgu tartışılır, içindeki şekerin içeriğimi mesela instagramda mühendisinoğlu var Ürün incemeleri yapıyor takip ederseniz içeriklerine göre açıklıyor, hassas konu
Fundafatma yavrusununannesii Bebelac bence hem uygun fiyat iyi beslenme hemde Türkiye’nin maması Bebelac candır
Nursahmetyusufaras00 Hip 1 numara 0 6 aya kullandim suan 2 numara hip combootic anne sütune yakin iyi mama sanırım birde evolvia
frambuazliturti yavrusununannesii keçi sütlü golden goat, bab goat, inek sütlü hipp combiotic bence. İcediğinde ki süt yağ vs organik üretim üstelik şekerli bir mama değil
Adige3062 Bizde evolvia AC kullaniyoruz memnunuz. Doktorumuz sordugunda da kaliteli bi marka demisti.