Yeniann3 Benim kızım da o aylarda uyanmazdı, ben kucağıma alıp emzirir tekrar yatırırdım. Sonra mamaya başladık zaten ama büyüdükçe uyurken bi şey içmek istememeye başladı, 7. aydan sonra ben de artık diretmedim. Çünkü biz uyurken yemek yedirilsek ne kadar rahatsız oluruz gece boyu, onlar da aynılar uyumadan besliyorum sonra 7-8 gibi başlıyor acıkma ağlamasına zaten.