Kızlar fikri olan varsa yazsın lütfen , kızım 9 aylık ek gıda meme mama bu şekilde besleniyor ama çok zor yemek yiyor yani çorba içmeye yeni başladı ne verirsem katı olarak hemen diliyle atıyo azında demin emziriyordum sol göğsümden gelen süt tuzlu onu fark ettin makinayla sağdım süt gelmedi bile koyu bi şekilde geldi bide tuzlu anlatamam , sol taraf tersim olduğu için genelde sağı emziriyorum yaklaşık 15-20 gündür sol memeyi hiç vermedim gece gündüz hep sağı verdim napıcam varsa bilgisi olan yardım edebilir , ve bebeğim ek gıdayı reddediyor sadece yoğurt , çorba pütürlü hiç bişey yemiyor bu konudada yardım edebilirseniz sevinirimm