Merhaba kızlar 2 ay 25 günlük bir oğlum var ilk 1 aya yakın hergun kakasini yapardı ama.sonradan 2 gün de bir 3 gün de bir derken yapamamaya kakasi gelince ağlamaya başladı masajlarla ben yaptırmaya basladim ama sonunda o da kâr etmez oldu doktor önerisi ile gliserin kandil fitil aldik 5. Gün çok ağlıyor yapsın diye sonuna kadar bekliyorum yine mesajlar yapıyorum ama yapmıyor fitille mecbur kalıyoruz hatta 2 sefer fitil bile fayda etmedi acillik olduk lavman yaptılar ama her seferinde kaka sıvı bu durum ne olacak böyle kendi yapmayı nasıl öğrenecek böyle olupta düzelen çare bulan var mı çok.stes oluyorum artık 5. Gün oldumu. doktor zeytinyagi içir dedi gunde 3 kere veriyorum 1 er çay kasigi ona rağmen yine yapmıyor