2020kuzey ben bir lise ogretmeniyim okullarin normal hakini düşünüyorum da tuvaletlerde sabun yok peçete yok sınıflar 30ar kisi dipdibe herkes okul açılırsa ateş kontrolü maske kontrolü tuvaleti geleni gönder kontrol et derken sağlıklı ders izleneceğini düşünmüyorum sokaga cikma yasagi bile varken küçük bir ildeyiz gençler hep dışarıdaydı ben her ay nezle olan bir insanım marttan beri hasta olmadım cunku kalabalıkta degilim okulda olduğumuz her an öğrencilerle temastayız tahtaya kaldır soru çözdür aynı kalemi kağıdı kullan agzimda maskeyle kapalı alanda 10dakka zor duruyorum kaldiki ders anlatmak falan çok zor hatta imkansız şaka yapıyorum diye ağzından maskeyi çıkarıp hapşıran oksuren bile olacaktir sonra 1000 kişilik okullarda teneffüs nasil ayarlanacak nasil onlari koruycaz aklım almıyor bence açılmamalı birde hergun eve gelip bebeğime hastalik taşıdım mi korkusu var 🙄