Benim kızımında öyle oldu 4 günlüktü sarılığı yüksekti direkt biluribin yüksek olduğu için idrarda redüktan madde bakıldı pozitif çıktı genetik test istendi hemen Galaktozemi( tüm süt proteinlerini parçalayan enzim eksikliği) için.Ancak genetik testte o negatif çıktı.yaptırdığım test sayısını hatırlamıyorum bile o kadar çok şeye bakıldı ki bu arada direkt biluribin hep yükseldi.her test negatif çıktı sebep de bulunamadı.3 ay 10 günlüktü değer normale döndü kendi kendine canınızı sıkmamaya çalışın inşaAllah sizin yavrunuzun sarılığı da bir an önce geçer.