EmirElifAnnesi bize doktorumuz özel aşı olduğundan bahsetmişti. Bende kendisine sordum çok güvendiğim bir doktor olduğu için. Yaşadığımız şehir riskli değil yan etkisi olan bir aşı yan etki boşuna görmesin çocuk falan diye baya bir konuştuk ortak kararla yaptırmadık ama sonra ben çok pişman oldum keşke yaptıraydım diğer çocukları da riske atıp vebal almasaydım dedim açıkçası. Şükür birşey yaşamadık ama yaşayabilirdikte.