Merhaba
henüz bir oto koltuğumuz yok ve almayı dusunuyorum ancak oğlum 18 aylık 15 kilo suan piyasadakı ıyı markaların oto koltukları
9-18 ,18-36 şeklinde ;
☁️9-18 olanların boyu yuksek ve dısarıyı daha ıyı gorebılıyor bebekler ancak aldığımda sanırım en fazla 4-5 ay kullanabılır cunku kılosu fazla sureklı degıstırmek istemiyorum pahalı koltuklar
☁️18-36 olanlarda cok alçak ve 4 yaştan itibaren kullanımları var ve sadecw emnıyet kemerıyle kullanılıyor
ne yapmalı ne etmelı kullananlardan yardım istiyorum işin içinden çıkamıyorum 😫😫😫😫