Merhabalalar, 3 aylık bebeğim var mama ve anne sütü beraber devam ediyoruz. Mamalar bulunduğum yerdeki eczanelerde cok pahalı internette yarı fiyatı. İnternetten alıp kullanıyorum ama bir yandanda orjinal olmama ihtimali var mıdır diye tedirginim. Orjinalliğini nasıl anlayabilirim?