Umitemre o aylarda kilo alımında duraklama olabiliyor. Lütfen üzülmeyin, sütünüz yetmiyor olamaz, kalitesi değişmez. Beslenmenize dikkat ederek bol sıvı alarak emzirmeye devam edin. Sık sık siz teklif edin emzirmeyi. Bu sıcaklarda bebekler de pek iştahsız oluyor.