Mommyishome evet,doğum yaptım sezeryan ki nereye gidebilirim sonrasında dimi,hastaneden kaptigima eminimm, benden anneme babama geçti hepimiz hastanede yattik,esim benege bakmak zorunda kaldı, 2 gün evde ,20 gün hastanede kaldım,ciktim 10 gün daha emzirme dediler,sütüm o süreçte sagsamda ilaclardan dolayı tamamen kesildi,verdim bebeğim almadı,yoktu yani 1 damlacık kalmıştı, ben semptimlarima lohusa üşütme diye düşündüm,benim.agirdi belirtilerin hastaneye yattıktan sonra ciğerime yayıldı o zaman nefes darlığı hissettim,oksijen seviyem düşünce nhava desteği taktılar,enfeksiyonum 175 e kdr çıktı, çıktım rapor gibi kağıt verdiler resmen 3 A4 dosya kağıdı uygulanan serum,ilaç isimleri tek.tek yazılıydı,çok kötüydü ama benim en zayıf anımda yakalandım ki ben deli gibi dikkat ederdim,işin ilginci bebeğime ve eşime geçmedi,sanırım rabbim yuzumuze baktı eşime geçmemiş olması imkansızdı,eminim ameliyat sonrasinda geçti, psikolojik olarak duzelemedim kesinlikle asla tedbiri elden bırakmadım benden başka oturduğun sitede maske takan yok desem yeri,millet iç içe cardaklarda sohbette,ben yeniden girdim karantinaya Dr.fahri instagram paylaşımlarında 2. Dalganın başladığını geçirenlerin yeniden virüsün farklı çeşidini gevirebilecegini vs
Anlattı dinlendigimden beri annemlere dahi gitmiyorum kimseyi de eve almıyorum,hoş öncesinde de almıyodum,yani anlamamak imkansız kimisi de ayakta atlatıyor çok değişik bişey ya yapacağımı bağışıklık güçlendirmek bence , inşallah korkulan yaşanmaz inşallah biter,normal hayatlarımıza döneriz🙏🤲🤲