Doktorum kesinlikle 6 aydan önce ek gıdaya başlamamam gerektiğiniz söyledi. Sindirim sistemi katı gıdaya uygun değil dedi. 6 aydan önce ek gıdaya başlayan bebeklerde gelişim geriliği, alerjik durum daha çok görüyoruz dedi. İlk önce anne sütü, anne sütü yoksa formül süt ile 180 gün doluncaya kadar devam etmemi söyledi. Bende öyle yaptım. İlk önce sebzeyle başlamamı söyledi. Meyve tatlı olduğu için sebzeyi kabul etmesi zor olur dedi. Önce havuç, kabak ve patatesle başladım. Sonra yoğurt. En son meyve.