İyi geceler güzel anneler ama bana zalım geceler bu aralar hatta bir süredir diyebilirim. Uyumuyoruz yani uyuyoruz ama yaklaşık bir saat sonra uyanıyoruz tekrar su veriyorum bazen içip geri yatıyor ama bazendeee ağla ağla ağla yani. Diş diyorum ama yani ama ne bileyim uykuya dalamama gibi bir problem var. Bu arada 10 ay 4 günlük olduk. Yoksa söz konusu atak mı bana bi çare 1 aydır yatağımda yatmıyorum beşikte de uyumuyor mecbur yere yorgan atıp öyle uyutuyorum ama yine uyanıyor. Help help heeeeellpppp 😂 yani benim morel sıfır sıfır sıfır bekliyorum anneleri ❤️❤️