Selamlar öncelikle bugün doğum günüm heheh😂 neyse kzlar 6ay önce doğum yaptım dikiş yerim böyle çizgi gibi durmuyor da hafif şişkin yani korona dan dolayı gitmek istemiyorum da sizde de durumlar nasıl bir de ara ara sızlıyor ve çok kaşınıyor ve kesi yeri çok uzun yani resmen upuzun seneler geçtikçe küçüleceğinr inanmak istiyorm kzlar🥰