Kizlar ya bizim menenjit 3-5-7 de yapildi 9 ve 13 te tekrar var , rotayi da 3 doz vurulduk var mi boyle cok vurulan neden bize fazla vuruldu anlayamadim , bilgisi olan beni aydinlatabilir mi ? yorumlari okudum az once menenjit 2 doz vurulan var 3 doz vurulan var kafam karisti , suana kadar vurulanlar bexsero bundan sonrakiler menoctra olacak