Sevgili Anneler iyi geceler . Ben salıncak almayı düsünyrm 1 aydan beri bakıyorm ama gercekten cok kararsızım hangi salıncağı almam konusunda sizce ayaklı salıncak mı svava salıncak mı tavana asılcak olandan bana yardmcı olurmsnz ikizler burcu olunca kararsız kalıyorum sanırım 😂😇