Arkadaşlar ben katibim. Yeni doğum yaptım bebeğim su an 2 aylık. Agustosun 30 unda doğum iznim bitiyor. Öğlene kadar çalışma zamanı başlıyor. Virüsten dolayı idari izin alabilir miyim. Bebehım sadece anne sütü ile besleniyor. Sizin kurumlarınızda emzirdiği için idari izin alan var mı?