Mommyishome Sizin bebişler de öyle mi? Emerken çok güzel dalıyor yatağına koyunca başlıyor eller ayaklar harekete elleriyle yüzüne dokunup kendini uyandırıyor. Uyuyamıyor sonra hopp bi daha meme…
Deletedmom335 Mommyishome kaç aylık acaba tam kundak değilde yarım kundak yapabilme şansınız varsa yapın
Dorukmustafa Mommyishome kundak yapın eğer rahat edemez alışık değilse ayakları açık kalacak şekilde kollarını kundak yapın
Mommyishome Deletedmom335 Dorukmustafa Zeybeybel Ayseahsen Cansu-24 SEC15 Mugetokmak teşekkür ederim trendyoldan owli diye bi kundak sipariş ettim dün geceki krizimizde. O gelene kadar da dediğiniz gibi yapayım, umarım işe yarar 🙏
Ayseahsen Mommyishome kesinlikle bende kundak tavsiye ediyorum 8.aya giricez hala da zorda kalınca yarım kundak yapıyorum benim kızım da cok haraketli
Cansu-24 Mommyishome evet canım öyleydi ilk aylarda çok normal hafif kundak yapın o zaman güzel uyuyorlar
SEC15 Mommyishome benimde oğlum aynı şekilde uyanıyordu ellerini açık bırakıyordum kundak sevmediği için sıkmadan belini ve ayaklarını sarıyordum hareketlendigi zaman sesimle veya ellerini tutarak uyumasını bekliyordum sanırım bu şekilde kendini güvende hissediyor ve uykuya dalıyordu
Mugetokmak Bizim de öyle yapıyo o yüzden hiç uykusuzu alamayıp huzursuz oluyo gün içinde. Bu yüzden yarım kundak yapıyorum ve sanada öneriyorum böyle çok güzel uyuyo 😊
BenimMinikMucizem Mommyishome benim bebeğimde öyle yarım kundak yapıp hemen emziriyorum ağlamaya vakti olmuyor memede öylece uyuyakalıyor yerine de öyle yatırınca ellerini sallayamıyor