Minnakanne1 Kızlar bebeğim 1haftalik her emmeden sonra çok az da olsa kakasini yapıyor mu normal mi?sarilikdan yeni doğanda yatmıştı 1gece onla bi alakası var midir😏
Cigdemveminik Minnakanne1 yenidoğan bebekler öyle oluyor canm bnmkide 10. Güne kadar felan emerken yapıyorsu sürekli sütü çabk öğüttükleri için normalmiş
Emir123ali Minnakanne1 günde 5 den fazla alıyordum bide temiz beze yapıyordu çok normal ama benimkindede sarılık vardı ve devamlı emziriyordum sat başı sonra sarılığı düştü şükür
Perissmom Minnakanne1 4,5 aya kadar biz de öyleydik, dr normal demişti. Şimdi 5 ay 6 günlük iki günde bir yapmaya başladı😔 özlüyorum o tatalı günlerimizi çocuk rahatlasın😪
TYE Minnakanne1 normalmiş kaka yapması bemım kıızmda her meme sonrası yapıyor hatta bu iyi bişeymiş 😊 ve sarılıgı atıyosa kakası pütürlü oluyo benimde kızım atlatı çok şükür
Bketty1 Benim bebeğim de aynı öyleydi yeni doğanlarda oluyor çok normal demişti doktor zaten zamanla azalıyor 40 tan sonra